• KLASA VI A WITA NOWY ROK SZKOLNY!

Nasz samorząd w roku szkolnym 2022/2023 to:

Przewodniczący - Kuba

Zastępcy - Krzysiek i Marcin

CO ROBIMY RAZEM:

WRZESIEŃ

30 września wyjechaliśmy na wycieczkę na Roztocze. Nasz wyjazd obfitował w wiele atrakcji!

Już sama podróż była ciekawa, szczególnie postój na stacji Orlen:

Interaktywna układanka w kąciku dla dzieci była super! Kiedy wreszcie dojechaliśmy na miejsce, zaczęliśmy zwiedzać różne ciekawe miejsca, poznając przyrodę i kulturę Roztocza:

Spacerowaliśmy po rezerwatach Szumy i Czartowe Pole, widzieliśmy też koniki polskie w naturalnym środowisku Roztoczańskiego Parku Narodowego. Wieczorem, ku utrapieniu innych gości OW Natura, wzięliśmy udział w konkursie Foto Challenge. Każda z grup miała przygotować 10 tematycznych zdjęć. Oto niektóre z nich:

Drugiego dnia wycieczki płynęliśmy w spływie kajakowym na rzeczce Wieprz:

Okazało się, że pływając na kajaku można się bardzo pomoczyć i to nawet nie wpadając do wody! Na szczęście wszyscy mieliśmy suche ubrania i nikt na tym nie ucierpiał. Zresztą i tak zaraz po spływie mieliśmy zorganizowane ognisko, przy którym można się było ogrzać i wysuszyć. Zbieraliśmy też grzyby:

A po południu wzięliśmy udział w grach i zabawach przygotowanych przez panie animatorki:

Ostatniego dnia wycieczki zwiedzaliśmy Zamość:

Wycieczka była super! Teraz pozostaje tylko czekać na następną :D

PAŹDZIERNIK

11 października obchodziliśmy Dzień Chłopaka i Dziewczyny. Była pizza i nie tylko! Sami wszystko przygotowaliśmy i sami posprzątaliśmy salę po zakończonej imprezie!

14 października występ naszej klasy uświetnił obchody Dnia Nauczyciela. Zabraliśmy widownię w szaloną podróż po szkołach w różnych krajach. Nasz spektakl bardzo się wszystkim spodobał!

Włochy:

Japonia:

Meksyk:

Niemcy:

27 października pracowaliśmy w szkolnym ogródku. Oto efekty naszej pracy:

LISTOPAD

7 listopada wybraliśmy się do kina "Kijów". Obejrzeliśmy przedstawienie "Ania z Zielonego Wzgórza". Szczególnie przypadły nam do gustu piosenki, natomiast pewne kontrowersje wzbudziła obsada... Niemniej jednak, byliśmy wzorową, kulturalną publicznością!

GRUDZIEŃ

W grudniu zaliczyliśmy klasowe wyjście do kręgielni, które sprezentował nam Święty Mikołaj. Jedliśmy też pyszną pizzę! Jednak największą atrakcją okazał się automatyczny bokser. Każdy chciał zmierzyć swoją siłę!

LUTY

Luty, choć krótki, obfitował w liczne atrakcje!

• Odwiedziliśmy siedzibę krakowskiego MPO i wzięliśmy udział w warsztatach ekologicznych "Od segregacji nie ma wakacji":

• bawiliśmy się na szkolnym balu karnawałowym:

• odwiedziliśmy też muzeum Pałac Krzysztofory, w którym uczestniczyliśmy w warsztatach "Lokowanie średniowiecznego miasta na prawie magdeburskim"